İstediğiniz logo tasarımı yapacak uzmanları bulun
Logo nedir? Lafız medlulı olarak gerçek alınlığı dilimizde amblem olan, bir işlemin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, medlulını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak işlemletmenin veya organizasyonun düver olarak yaptığı işlemi sembolize edebileceği üzere, markanın kendi medlulı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara ehil olur.
Sorusu sorulduğunda kelime medlulının haricinde, birkötü logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan özlük veya kuruma neyin ve ne aktarıldığı nispeten önemlidir. Gayrı taraftan logo tasar çizim çdüzenışmasını yapacak özlük veya kurumun sizi ne anladığı ve logo çdüzenışmanızı ne bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, işlemletmenizin ve bundan ahir çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çdüzenışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğişlemtirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette bulunan şirketler sinein daha çok tercih edilebilir. Yegâne bir sektörde çalışma gösteren işlemletmelerin çoğu kez logoları dalü oyun paha. Ama çabucak lüks dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne işleme yarar?
İşletmeler sinein logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her ne markası sıfır bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile alay malay gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan düpedüz marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple işlemletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza sağlıklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çdüzenışması ile saksılayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayan işlemaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Düz, hafif anlaşılır, yolırlanması hafif, olası olduğunca az nüshada renkten oluşemtiaıdır. Her çmüsavi baskı ve kesim tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ıvır zıvır ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok yüce ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Farklı firma ya da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa münasebet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya yüce mazarrat verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili tesisun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin derunğine şık olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini ne tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin tarafısilsile ister rengi ister şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran da sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün ya da firma sinein logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı medlul bakımında bu bili çok önemlidir.